skip to Main Content
تلفن دفتر مرکزی: 0212932

قیمت خانه پیش ساخته ۸۰ متری و ۶۰ متری

با افزایش نیاز به مسکن، به ویژه در جوامع در حال توسعه، نیاز به رویکردی نوین در زمینه ساخت و ساز احساس می‌شود. استعلام قیمت خانه پیش ساخته ۸۰ متری و ۶۰ متری تیز از همین رو در راستای کاهش زمان اجرای پروژه‌های ساختمانی و هزینه‌های جانبی آن است.

برای تعیین قیمت خانه پیش‌ساخته ۸۰ متری و ۶۰ متری، باید عوامل متعددی را در نظر گرفت؛ از جمله متراژ ساختمان، طراحی، کیفیت متریال مورد استفاده در ساخت، امکانات موجود در خانه، و در نهایت هزینه‌های حمل و نقل سازه.

عوامل مؤثر بر قیمت خانه‌های پیش‌ساخته

برخی تصور می کنند که کیفیت ساختمان های پیش ساخته پایین یا دوام مصالح آن ها کمتر از ساختمان‌های دیگر و در نتیجه قیمت خانه پیش ساخته ۸۰ متری و ۶۰ متری به نسبت آن ساختمان ها کمتر است. باید توجه داشت که یک خانه پیش‌ساخته می‌تواند تمام ویژگی‌های یک ساختمان معمولی را داشته باشد.

استفاده از مصالح پیش‌ساخته و احداث خانه‌های پیش‌ساخته، عملاً یک تحول عظیم در زمینه ساخت و ساز به وجود آورده است. به طور کلی نوع متریال بیش از هرچیز برقیمت خانه پیش ساخته تأثیرگذار است و در کنار آن عواملی همچون متراژ، حمل و نقل، در و پنجره و… نیز قیمت را دستخوش تغییر می کند.

بیشتر بدانید: نحوه محاسبه قیمت ساندویچ پانل  

قیمت خانه پیش ساخته 80 متری و 60 متری با ساندویچ پانل

قیمت خانه پیش ساخته ۸۰ متری و ۶۰ متری با ساندویچ پانل

همانطور که اشاره شد، متریال عاملی تعیین کننده در قیمت خانه پیش ساخته است. این متریال می تواند شامل بتن، چوب و انواع ساندویچ پانل باشد.

استفاده از ساندویچ پانل های پلی اورتان یکی از گزینه ها برای ساخت خانه پیش ساخته است وقیمت آن به عواملی نظیر جنس هسته ساندویچ پانل، سقفی و دیواری بودن، رنگ بندی و نوسانات اقتصادی وابسته است.

قیمت متر مربع خانه پیش ساخته

متراژ و ابعاد خانه‌های پیش‌ساخته از جمله عوامل بسیار مهم و تأثیرگذار بر قیمت این سازه‌ها هستند. خانه‌های پیش‌ساخته، به تنهایی به سازه‌های کوچک و با متراژ محدود نمی‌شوند، زیرا امکان ساخت خانه پیش‌ساخته حتی در دو طبقه نیز وجود دارد.

بنابراین برآورد قیمت خانه‌های پیش‌ساخته به دلیل موارد متنوع و متغیر وابسته است. به عنوان مثال برای قیمت خانه پیش ساخته ۸۰ متری و ۶۰ متری می‌توان گفت که با توجه به موقعیت و امکانات فردی آن، قیمت یک خانه ۶۰ متری پیش‌ساخته می تواند از یک خانه با متراژ ۸۰ متری بیشتر یا کمتر باشد.

نقش اسکلت در قیمت خانه پیش ساخته 80 متری و 60 متری

نقش اسکلت در قیمت خانه پیش ساخته ۸۰ متری و ۶۰ متری

خانه های پیش‌ساخته ۶۰ و ۸۰ متری، یکی از مدل‌های مقرون به صرفه است که با استفاده از هر نوع متریالی قابل اجرا می‌باشد. عوامل متعددی در تعیین قیمت این نوع خانه دخالت دارند، اما نوع امکانات و متریال به کار رفته در آن به عنوان اهم موارد معرفی می‌شوند.

اسکلت، یکی از عوامل اساسی در تعیین قیمت خانه پیش‌ساخته ۶۰ متری است و متغیرهای مختلفی در این زمینه تأثیرگذارند. استفاده از اسکلت LSF یا قاب بندی فولادی سبک به عنوان بهترین گزینه برای اجرای اسکلت مطرح می‌شود؛ زیرا این نوع اسکلت بهینه بوده و به‌طور همزمان بسیار سبک است.

همچنین، آهن با قطر تیرآهن نمره‌های ۱۶ و در نهایت ۱۴ به عنوان گزینه‌های با قیمت مناسب برای استفاده در خانه پیش‌ساخته ۶۰ متری معرفی می‌شوند.

عامل حمل و نقل و قیمت خانه پیش ساخته

به طور معمول خانه‌های پیش‌ساخته با تجهیزات کامل، قیمت بالاتری دارند زیرا حمل و نقل نیز قیمت تمام شده خانه را بالاتر می برد. هرچه امکانات یک ساختمان پیش‌ساخته بیشتر باشد، به طبع قیمت هر متر مربع از این خانه نیز افزایش می‌یابد و این موضوع در مورد قیمت خانه پیش ساخته ۸۰ متری و ۶۰ متری نیز صدق می کند.

با در نظر گرفتن این مسئله و امکان سفارشی‌سازی خانه‌های پیش‌ساخته، شما می‌توانید با انتخاب یا حذف برخی از تجهیزات داخلی و خارجی، قیمت نهایی خانه را تنظیم کنید.

عامل حمل و نقل و قیمت خانه پیش ساخته

قیمت‌گذاری با توجه به امکانات خانه‌های پیش‌ساخته

دست آخر برای قیمت خانه پیش ساخته ۸۰ متری و ۶۰ متری باید گفت که متداول است که خانه‌های پیش‌ساخته با تجهیزات کامل و امکانات بیشتر، قیمت بالاتری داشته باشند. هرچه امکانات یک ساختمان پیش‌ساخته بیشتر باشد، قیمت هر متر مربع از این خانه نیز افزایش می‌یابد.

با توجه به اینکه امکان سفارشی‌سازی خانه‌های پیش‌ساخته وجود دارد، شما می‌توانید با انتخاب یا حذف برخی از تجهیزات داخلی و خارجی خانه، قیمت نهایی آن را کمتر یا بیشتر کنید.

بیشتر بدانید: دتایل و جزئیات دیوار ساندویچ پانل dwg

نکته پایانی

در این مطلب به قیمت خانه پیش ساخته ۸۰ متری و ۶۰ متری پرداختیم؛ به طور کلی عواملی همچون متراژ ساختمان، طراحی، متریال، امکانات موجود در خانه، و در نهایت هزینه‌های حمل و نقل و سازه بر قیمت خانه های پیش ساخته نقش دارند.

شما می توانید برای خرید با کیفیت ترین و بهترین ساندویچ پانل ها به وبسایت کبیر پانل سر بزنید.

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top