skip to Main Content
تلفن دفتر مرکزی: 0212932

لیست قیمت ساندویچ پانل

روزانه تماس های بسیاری برای درخواست لیست قیمت ساندویچ پانل از جانب مشتریان داریم.

این نشان می دهد که قیمت ساندویچ پانل در بازار مصرفی این محصول متفاوت بوده و اغلب مشتریان به دنبال ارزان ترین قیمت ها می باشند.

اما باید بگویم که پیچیدگی هایی در رابطه با اعلام قیمت این محصول وجود دارد و به همین دلیل است که نمی توان نرخ ثابتی را برای آن اعلام نمود.

زیرا عوامل مختلفی در قیمت تمام شده ساندویچ پانل تاثیرگذار هستند. لذا تصمیم گرفته ایم تا در این مطلب به شرح جزئیات مرتبط با این مقوله بپردازیم.

بیشتر بدانید: تولید کننده ساندویچ پانل

یکی از اصلی ترین پارامترها در قیمت ساندویچ پانل ابعاد هر ورق است به طور استاندارد ساندویچ پانل های تولیدی کبیر پانل با عرض مفید ۱ متر، ضخامت ۴ تا ۱۰ سانتی متر و حداکثر طول ۱۰ متر تولید می شوند.

عوامل موثر بر قیمت پانل

عوامل موثر بر قیمت پانل

  1. نوع ساندویچ پانل
  2. جنس لایه ها
  3. ابعاد ساندویچ پانل

۱٫ نوع ساندویچ پانل

ساندویچ پانل دارای انواع مختلفی است که به دلیل داشتن خصوصیات منحصر بفرد دارای قیمت های متفاوتی می باشند. شما می توانید برحسب نوع سازه خود برای موارد زیر از کبیر پانل درخواست لیست قیمت داشته باشید:

  • لیست قیمت ساندویچ پانل دیواری
  • لیست قیمت ساندویچ پانل سقفی
  • قیمت ساندویچ پانل سردخانه

۲٫ جنس لایه ها

ساندویچ پانل دارای ساختاری مرکب و ۳ لایه است که بر اساس جنس مصالح مصرفی در لایه ها قیمت های متفاوتی نیز ممکن است داشته باشند:

  • قیمت ساندویچ پانل گالوانیزه
  • قیمت ساندویچ پانل آلومینیومی
  • ساندویچ پانل پشم سنگ
  • ساندویچ پانل پشم شیشه
  • ساندویچ پانل پلی یورتان
  • ساندویچ پانل پلی استایرن

هر کدام از این پانل ها برای شرایط خاصی مورد استفاده قرار می گیرند که بر حسب سفارش مشتری امکان تغییر جنس لایه ها وجود دارد.

بنابراین بسیار مهم است که شما در هنگام سفارش، نوع کاربری سایزه خود و شرایط اقلیمی محل پروژه را نیز اعلام نمایید.

۳٫ ابعاد

یکی از اصلی ترین پارامترها در قیمت ساندویچ پانل ابعاد هر ورق است به طور استاندارد ساندویچ پانل های تولیدی کبیر پانل با عرض مفید ۱ متر، ضخامت ۴ تا ۱۰ سانتی متر و حداکثر طول ۱۰ متر تولید می شوند.

شما می توانید برای درخواست لیست قیمت ساندویچ پانل ها با ضخامت های زیر با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

  • قیمت ساندویچ پانل ۵ سانتی
  • قیمت ساندویچ پانل ۱۰ سانتی
  • قیمت ساندویچ پانل ۴ سانتی

قیمت ساندویچ پانل ارزان

قیمت ساندویچ پانل ارزان

ساندویچ پانل سازه ای مرکب است که به دلیل وزن سبک و مقاومت بالای خود امروزه کاربردهای وسیعی در صنایع مختلف پیدا کرده است.

علاوه بر وزن پایین که وجه ممیزه ساندویچ پانل نسبت به مصالح سنتی است، کاربرد آن در پروژه های ساخت و ساز بسیار مقرون بصرفه تر از مصالح سنتی می باشد.

بنابراین توصیه می شود که اگر قصد استفاده از ساندویچ پانل را دارید به دنبال نمونه های بی کیفیت و ارزان قیمت نباشید.

چراکه استفاده از ساندویچ پانل به خودی خود تا حد زیادی در هزینه های شما صرفه جویی می کند.

صرفه جویی بیشتر به معنای خرید ساندویچ پانل های دست دوم است که می تواند شما را با مشکلاتی در نصب و اجرا و یا نیاز به تعمیرات زودهنگام دچار کند.

لیست قیمت ساندویچ پانل متر مربع

متر مربع واحد استاندارد اعلام قیمت ساندویچ پانل است. در لیست قیمت کبیر پانل نیز قیمت های درج شده بر اساس مترمربع است.

این بدان معنی است که هر متر مربع از ساندویچ پانل سقفی، دیواری و یا سردخانه ای با ضخامت مشخص دارای چه قیمتی می باشد.

شما به عنوان یک مشتری در درجه اول بایستی از کیفیت محصولات یک کارخانه تولیدی مطمئن شوید و پس از آن با توجه به شرایط سازه خود ساندویچ پانل را سفارش دهید.

قیمت ساندویچ پانل در تهران

قیمت ساندویچ پانل در تهران

به دلیل استقبال روز افزون از پانل های ساندویچی به عنوان نسل جدید مصالح ساختمانی، شاهد ظهور تولیدکنندگان بسیاری در استان تهران هستیم.

قیمت محصولات این واحدهای تولیدی ممکن است به دلیل اختلاف در ساختار، ابعاد و متریال مصرفی با یکدیگر تفاوت داشته باشد.

شما به عنوان یک مشتری در درجه اول بایستی از کیفیت محصولات یک کارخانه تولیدی مطمئن شوید و پس از آن با توجه به شرایط سازه خود ساندویچ پانل را سفارش دهید.

کبیر پانل یکی از قدیمی ترین تولید کنندگان این محصول در کشور است که طی سالها فعالیت خود همواره تلاش در بهبود کیفیت و ارتقاء محصولات خود داشته است.

برای این منظور کبیر پانل همواره در جستجوی بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی های ساخت، پیشرفته ترین ماشین آلات خط تولید و کمک گرفتن از مهندسین و تکنسین های خبره است.

چنانچه قصد ساخت سوله با استفاده از ساندویچ پانل را دارید می توانید برای استعلام و درخواست لیست قیمت ساندویچ پانل با شماره های درج شده در وب سایت تماس حاصل فرمایید.

مزایای اصلی استفاده از ساندویچ پانل چیست؟

علاوه بر وزن پایین که وجه ممیزه ساندویچ پانل نسبت به مصالح سنتی است، کاربرد آن در پروژه های ساخت و ساز بسیار مقرون به صرفه تر از مصالح سنتی می باشد.

قیمت ساندویچ پانل بر اساس چه واحد اعلام می شود؟

متر مربع واحد استاندارد اعلام قیمت ساندویچ پانل است.این بدان معنی است که هر متر مربع از ساندویچ پانل سقفی، دیواری و یا سردخانه ای با ضخامت مشخص دارای چه قیمتی می باشد.

قیمت ساندویچ پانل چقدر است؟

عوامل مختلفی در قیمت تمام شده ساندویچ پانل تاثیرگذار هستند لذا نمی توان نرخ ثابتی را برای آن اعلام نمود. برای استعلام قیمت با مشاوران کبیر پانل تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

کبیرپانل

شرکت کبیر پانل در سال ۱۳۸۴ تاسیس شده تولید کننده انواع پانل های سقفی و دیواری با فوم پلی یورتان بصورت کانتینیوس با پوشش فلزی (ورق های گالوانیزه – آلومینیوم – آلوزینک ویکروفیل ) می باشد ، همچنین تولید کننده انواع ورق های فرم دار (کرکره ، ذوزنقه ، شادولاین و …) و انواع ورق های عرشه فولادی انواع کانکس های پیچ و مهره ای و جوشی با پوشش ساندویچ پانل با فوم پلی یورتان و همچنین کانکس های ورقی با فوم پلی استارین برای مصارف تجهیز کارگاهی و سالن سرویسهای بهداشتی و حمام و آبدارخانه و …

و همچنین سازنده خانه های پیش ساخته بصورت پانلی میباشد و در جهت تکمیل سبد کالایی خود اقدام به تولید سیستم سقف های مرکب عرشه فولادی نموده است .

This Post Has One Comment

  1. سلام
    لطفا لیست قیمت محصولات تولیدی پنل را برایم واتساپ نمایید ۰۹۹۰۲۲۴۱**

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top