skip to Main Content
تلفن دفتر مرکزی: 0212932

قیمت ساندویچ پانل دیجی کالا

امروزه و با گسترش فروشگاه های اینترنتی همچون آمازون در جهان و دیجی کالا در ایران، بسیاری از کالاها با سهولت بیشتر در دسترس هستند؛ اما آیا ساندویچ پانل هم چنین است؟ اصلاً قیمت ساندویچ پانل دیجی کالا چند است؟

همین ابتدای کار باید به شما بگوییم که کالایی مثل ساندویچ پانل در سایت هایی مثل دیجی کالا و آمازون به فروش نمی رسند و در نتیجه مورد قیمت ساندویچ پانل دیجی کالا نیز منتفی است.

چرا قیمت ساندویچ پانل دیجی کالا وجود ندارد؟

فرض کنید شما فردی با سایز خاص هستید و بخواهید لباس بخرید، معمولاً سفارش دوخت لباس را ترجیح خواهید داد. این مورد بر خلاف خرید کفش و لباس در سایزهای تعریف شده است.

ساندویچ پانل نیز یکی از کالاهایی است که به صورت سفارشی تولید می شود، به این نحو که شما باید به مغازه یا شرکت تولید کننده مراجعه کنید یا تماس بگیرید و با اعلام اندازه دیوار و سقف خود به علاوه سایر مشخصات پروژه منتظر ساخت و نصب آن باشید.

پس این مورد ارتباط بی واسطه با یک تولید کننده را می طلبد و دیجی کالا تنها عرضه کننده کالای تولید شده است.

بیشتر بدانید: تفاوت ساندویچ پانل سقفی و دیواری چیست؟

چرا قیمت ساندویچ پانل دیجی کالا وجود ندارد؟

قیمت ساندویچ پانل آماده چند است؟

پاسخ به این مورد نیز عیناً شبیه به مورد قیمت ساندویچ پانل دیجی کالا است. معمولاً وقتی می خواهید ساندویچ پانل سفارش دهید باید سقفی، دیواری، سردخانه ای یا کلین روم بودن آن را اعلام کنید.

سیستم فروش کالاهای سفارشی همچون ساندویچ پانل، پنجره یا کابینت به نحوی است که تابعی از متراژ است و این یک اندازه فیکس و ثابت برای هر خانه و به طور کلی هر ساختمانی نیست و ابعاد آن در هر پروژه متفاوت است.

چه فاکتورهایی در قیمت ساندویچ پانل مؤثر است؟

اما فارغ از بحث قیمت ساندویچ پانل دیجی کالا، چه فاکتورهایی بر قیمت ساندویچ پانل مؤثر است؟ برای پاسخ به این سؤال باید به سراغ مواردی همچون جنس هسته، یراق آلات و مهمتر از همه ابعاد ساندویچ پانل برویم.

به برخی از این موارد در ادامه اشاره شده است:

  • جنس لایه یا هسته: با توجه به نوع متریالی به کار رفته در هسته یا لایه عایق، نحوه محاسبه قیمت روز ساندویچ پانل سقفی متفاوت خواهد بود. برای مثال در لایه های میانی ممکن است از فوم پلی استایرن و فوم پلی اورتان یا پشم سنگ استفاده شود که پشم سنگ دارای قیمت بالاتری نسبت به دو مورد دیگر است.
  • ماشین آلات و تکنولوژی ساخت: نوع ماشین آلات به کار رفته و تکنولوژی ساخت نیز بر نحوه محاسبه قیمت روز ساندویچ پانل سقفی تاثیرگذار است. هرچقدر که یک کارخانه ساندویچ پانل از ماشین آلات پیشرفته‌تر و تکنولوژی بروزتری برای تولید محصولات خود استفاده کند، خروجی آن نیز کیفیت بهتر و البته قیمت بیشتری خواهد داشت.
  • اجرت نصب ساندویچ پانل: اجرت نصب و نوسانات ارزی نیز بر نحوه محاسبه قیمت روز ساندویچ پانل سقفی تاثیر می گذارد. این مورد که در قیمت ساندویچ پانل دیجی کالا وجود ندارد و در نتیجه فروش این محصول را بر روی دیجی کالا ناممکن می کند، با توجه به نوع ساندویچ پانل، شرایط سازه و همچنین نوع نصب (پیچ مخفی و یا پیچ واشر دار) متفاوت است.

تنوع مدل و قیمت ساندویچ پانل

تنوع مدل و قیمت ساندویچ پانل

مدل های متنوعی که برای ساندویچ پانل وجود دارد، یکی دیگر از موارد غیر ممکن شدن وجود ساندویچ پانل در فروشگاه های آنلاین چون دیجی کالا و همچنین دلیلی بر نبودن قیمت ساندویچ پانل در دیجی کالا است.

ساندویچ پانل ها در انواع مختلفی تولید می شوند و هر کدام در ابعاد سفارشی مشتری قابل تولید هستند و قیمت تمام شده متفاوتی خواهند داشت. بنابراین بهترین گزینه برای خرید این پانل ها تماس با تولیدکنندگانی چون کبیر متال است.

تولید کنندگان ساندویچ پانل

تولید کنندگان ساندویچ پانل

حالا که با مورد فروش و قیمت ساندویچ پانل بیشتر آشنا شدید بهتر است به جای جستجوی قیمت ساندویچ پانل دیجی کالا که حاصلی نخواهد داشت، به تولید کنندگان معتبر مراجعه کنید.

دست آخر اینکه بیش از هرچیز باید ابعاد پروژه خود را داشته باشید و البته بدانید که چه نوع پانلی را می خواهید استفاده کنید. در این زمینه مطالب بیشتری بر روی وبسایت کبیر متال در دسترس است.

بیشتر بدانید: ساندویچ پانل ویلایی

نکته پایانی

در این مطلب به قیمت ساندویچ پانل دیجی کالا پرداختیم؛ همانطور که اشاره شد این کالا به دلیل سفارشی بودن بر روی وبسایت هایی چون آمازون و دیجی کالا وجود ندارد و شما تنها می توانید آن را از تولیدکنندگان و عرضه کنندگان و با سفارش مشخص تهیه کنید.

شما می توانید برای انتخاب بهترین و با کیفیت ترین ساندویچ پانل ها به وبسایت کبیر پانل مراجعه کرده یا با شماره های موجود بر روی وبسایت تماس بگیرید.

Rate this post

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top