skip to Main Content
تلفن دفتر مرکزی: 0212932

صادرات ساندویچ پانل

صادرات ساندویچ پانل به کشورهای همسایه گامی موثر در رونق اقتصاد ایران بوده است. به خصوص در شرایط حال حاضر که به دلیل تحریم های اعمال شده شاهد رکود اقتصادی هستیم.

امروزه واحدهای تولید بسیاری در این حوزه مشغول به فعالیت هستند که به دلیل تقاضای روز افزون کشورهای همسایه برای استفاده از پانل های ایرانی رقابت تنگاتنگی در جهت بهبود مستمر محصولات، میان آنها بوجود آمده است.

کبیرپانل یکی از پیشگامان عرصه تولید ساندویچ پانل در ایران است که ۲۰ درصد از محصولات خود را به کشورهایی چون عراق، کویت و ترکمنستان صادر می نماید.

در ادامه مطلب با ویژگی های انواع پانل های صادراتی کبیر آشنا خواهید.

بیشتر بدانید: ایمنی ساندویچ پانل ها

از آنجا که کیفیت تولیدات ایرانی از استانداردهای لازم برخوردار است و با قیمت های مناسب نیز عرضه می‌شوند لذا کشور های همسایه تمایل زیادی برای استفاده از پانل های ایرانی دارند.

صادرات ساندویچ پانل به کشورهای همسایه

صادرات ساندویچ پانل به کشورهای همسایه

ساندویچ پانل ها به دلیل داشتن خصوصیات مطلوبی چون وزن سبک، عایق حرارتی، رطوبتی و صوتی، سبک سازی وزن فونداسیون، کاهش هزینه‌های پروژه، دوام و استحکام بالا در برابر زلزله و طوفان، قابلیت دمونتاژ و نصب مجدد و کاهش هزینه‌های حمل و نقل امروزه از مصالح پرکاربرد برای مصارف مختلف در دنیا هستند.

از طرفی به دلیل آنکه کیفیت تولیدات ایرانی از استانداردهای لازم برخوردار است و با قیمت های مناسب نیز عرضه می‌شوند لذا کشور های همسایه تمایل زیادی برای استفاده از پانل های ایرانی دارند.

یکی از کارخانه های صادر کننده ساندویچ پانل در ایران کارخانه کبیر است. روند صادرات در این واحد تولیدی بدین صورت است که ابتدا نمونه‌ای از محصولات خود را برای کشور تقاضاکننده ارسال می کند.

پس از تایید کیفیت، آنها پانل های مورد نیاز خود را با ابعاد و مشخصات درخواستی سفارش می دهند. قیمت پانل و هزینه سفارش محاسبه شده و به مشتری خارجی اعلام می شود. در صورت تایید قیمت سفارش مشتری در کارخانه آماده شده و برای صادرات به کشور همسایه ارسال می شود.

صادرات محصولات کبیرپانل

بطور کلی کبیر پانل در تولید ساندویچ پانل های خود از ورق های گالوانیزه و فوم پلی یورتان استفاده می‌کند.

البته فوم مصرفی برای ساخت سوله های کارگاهی، سرویس بهداشتی صحرایی، آبدارخانه، حمام و خانه های پیش ساخته از نوع پلی استایرن است.

ساندویچ پانل های صادراتی به کشورهای همسایه در انواع سقفی و سردخانه ای است که هرکدام مشخصات فنی خاص خود را دارند.

لازم به ذکر است که طراحی، عرض و کیفیت متریال مصرفی ثابت بوده و آن چیزی که بر حسب سفارش مشتری متغیر است، ضخامت، طول پانل و جنس متریال مصرفی است.

ضخامت پانل های کبیر بسته به نوع کاربرد، شرایط آب و هوایی بین ۲ تا ۲۲ سانتیمتر متغیر است. همچنین طول پانل نیز می تواند بین ۲ تا ۱۰ متر باشد.

۱٫ صادرات ساندویچ پانل سقفی

صادرات ساندویچ پانل سقفی

پانل های سقفی صادراتی کبیر در ۳ مدل ۵ گام، ۴ همگام و ۳ گام تولید می‌شود که از آنها می‌توان برای پوشش دهی سقف سالن ها و ساختمان ها استفاده کرد.

این پانل ها از مقاومت رطوبتی، حرارتی، برودتی و صوتی بالایی برخوردار هستند. عرض مفید آنها ۱۰۰ سانتیمتر و غیرمفید ۱۰۸ سانتیمتر است.

۲٫ صادرات ساندویچ پانل دیواری

صادرات ساندویچ پانل دیواری

پانل دیواری کبیر با عرض مفید ۱۰۰ سانتیمتر و عرض غیر مفید ۱۰۲ سانتیمتر تولید می شود.

از این پانل برای پوشش سطوح جانبی یا همان دیوارهای سازه استفاده می شود.

طراحی آن ها به سه صورت استاندار، صاف و مینیاتوری (سینوسی ریز) است.

همچنین به لحاظ اتصال علاوه بر مدلهای معمولی، قابلیت تولید در انواع پیچ مخفی را نیز دارد.

پانل پیچ مخفی برای مواردی که زیبایی نمای سازه و جلوگیری از نفوذ حرارت و رطوبت اهمیت زیادی دارد مناسب است.

ساندویچ پانل های دیواری صاف قابلیت شستشوی آسان تری دارند. سطح آنها کاملاً صاف است بنابراین هیچ‌گونه آلودگی و گرد و خاکی در گوشه‌ها و زوایای شیارها تجمع پیدا نمی‌کند.

از آنها برای ساخت اتاق های تمیز یا کلین روم، مزارع پرورش قارچ، بیمارستانها و مرغداری ها استفاده می شود.

ساندویچ پانل های مینیاتوری یا سینوسی دارای گامهای ریزی هستند که باعث افزایش مقاومت پانل شده و قابلیت چفت شوندگی و درز بندی خوبی دارند.

مدل های استاندارد نیز بر روی سطح خود گام یا همان شیار بزرگتری نسبت به مدل های مینیاتوری دارند.

بیشتر بدانید: درزبندی ساندویچ پانل ها

کبیر پانل با در اختیار داشتن کادر فنی متخصص و تجهیز کارخانه به خط تولید پیشرفته اروپایی کانتینیوس توانسته است محصولاتی را مطابق با خواسته های مشتریان تولید کند که قابلیت رقابت با انواع مشابه جهانی را داشته باشد.

کبیر پانل

صادرات ساندویچ پانل

کبیر پانل با تکیه بر دانش و تجربه داخلی در کنار بهره مندی از تکنولوژی های شرکت های خارجی اقدامات موثری را در توسعه صنایع مختلف کشور داشته باشد.

تلاش مستمر برای نایل شدن به کیفیت برتر باعث شد تا بتواند گواهینامه CE اروپا را اخذ نماید. برای این منظور کبیرپانل گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت۹۰۰۱ و سیستم ایمنی و بهداشت حرفه ای را کسب کرده و اولین شرکت عضو شبکه کیفیت جهانی می‌باشد.

کبیر پانل با در اختیار داشتن کادر فنی متخصص و تجهیز کارخانه به خط تولید پیشرفته اروپایی کانتینیوس توانسته است محصولاتی را مطابق با خواسته های مشتریان تولید کند که قابلیت رقابت با انواع مشابه جهانی را داشته باشد.

چنانچه تمایل به سفارش پانل های مورد نیاز سازه خود از این واحد تولیدی را دارید می توانید از طریق شماره های درج شده در وب سایت با مشاورین کبیر پانل تماس حاصل فرمایید.

صادرات محصولات کبیرپانل به چه کشورهایی انجام می شود؟

کبیرپانل یکی از پیشگامان عرصه تولید ساندویچ پانل در ایران است که ۲۰ درصد از محصولات خود را به کشورهایی چون عراق، کویت و ترکمنستان صادر می نماید.

چرا کشور های همسایه تمایل زیادی برای استفاده از پانل های ایرانی دارند؟

به دلیل آنکه کیفیت ساندویچ پانل های ایرانی از استانداردهای لازم برخوردار است و با قیمت های مناسب نیز عرضه می‌شوند لذا کشور های همسایه تمایل زیادی برای استفاده از پانل های ایرانی دارند.

کاربرد ساندویچ پانل دیواری صاف چیست؟

ساندویچ پانل های دیواری صاف قابلیت شستشوی آسان تری دارند. سطح آنها کاملاً صاف است بنابراین هیچ‌گونه آلودگی و گرد و خاکی در گوشه‌ها و زوایای شیارها تجمع پیدا نمی‌کند. لذا از آنها برای ساخت اتاق های تمیز یا کلین روم، مزارع پرورش قارچ، بیمارستانها و مرغداری ها استفاده می شود.

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top