skip to Main Content
تلفن دفتر مرکزی: 0212932

بهترین تولید کننده ساندویچ پانل

ساندویچ پانل یک متریال ساختمانی پیش ساخته است که برای پوشش دیوار و سقف ساختمان ها استفاده می شود. هر پانل شامل هسته ای از مواد عایق حرارتی است که از دو طرف با ورق فلزی پوشیده می شود.

ساندویچ پانل ها به دلیل داشتن ویژگی های منحصر به فرد خود، در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. از این رو انتخاب بهترین تولید کننده ساندویچ پانل اهمیت فراوانی دارد.

موارد استفاده ساندویچ پانل

پیش از پرداختن به بهترین تولید کننده ساندویچ پانل بد نیست نگاهی به موارد استفاده این متریال ساختمانی داشته باشیم. این پانل ها به طور گسترده در ساختمان های صنعتی و غیر صنعتی به عنوان روکش خارجی ساختمان ها استفاده می شوند.

همچنین، ساندویچ پانل ها در صنایع دیگری نظیر ساخت کانکس، کانتینر، کانکس‌ های یخچال دار ثابت و متحرک، سازه و خانه پیش ساخته، کمپ‌ ها اسکان موقت، سوله، سازه فلزی و … نیز کاربرد دارند.

بیشتر بدانید: ویژگی های ساندویچ پانل باکیفیت

کبیر پانل؛ بهترین تولید کننده ساندویچ پانل در ایران

چرا باید بهترین تولید کننده ساندویچ پانل را انتخاب کرد؟

ساندویچ پانل باید در برابر تاثیرات مخرب شیمیایی و فیزیکی ناشی از آلاینده های جوی، باد، رطوبت محیط، مواد شیمیایی، باران های اسیدی، تابش نور خورشید و تغییرات دمایی ناشی از تغییر فصول سال مقاومت داشته باشد از این نظر انتخاب بهترین تولید کننده ساندویچ پانل ضروری است.

علاوه بر آنچه که گفته شد، ساندویچ پانل با کیفیت دارای وزنی پایینی بوده و در مقابل سرعت اجرا و نصب آن بالا است. علاوه بر این یک ساندویچ پانل با کیفیت قابلیت بازیافت و استفاده مجدد و در برابر عوامل خورنده  نیز مقاوم است.

به موارد بالا باید ایمنی و استحکام کافی در برابر حوادث غیرمترقبه نظیر طوفان، سیل و زلزله را نیز اضافه کنید. چنین محصولی قطعا برای بنای شما طول عمر و ایمنی بالا به ارمغان خواهد آورد.

تنوع در تولیدات و محصولات

ویژگی دیگری که در محصولات بهترین تولید کننده ساندویچ پانل به چشم می خورد مربوط به تنوع سبد محصولات آن است. محصولات ساندویچ پانل شامل انواع سقفی، دیواری، دکوراتیو، ساندویچ پانل سبز، آلومینیوم و… است.

به عبارتی دیگر دامنه تولیدات ساندویچ پانل بسیار گسترده است و تنها شامل یک یا دو نوع محصول نمی شود. در نتیجه شرکتی که دارای دستگاه و نیروی ماهر باشد، تولیدات بیشتر و متنوع تری نیز خواهد داشت.

کبیر پانل؛ بهترین تولید کننده ساندویچ پانل در ایران

کیفیت محصول و تامین قطعات

نکته مهم دیگر در مورد بهترین تولید کننده ساندویچ پانل علاوه بر کیفیت محصول، تامین قطعات آن است. در ساخت و مونتاژ ساندویچ پانل از قطعاتی همچون انواع فلاشینگ، آبرو، فینیشر، پیچ سرمته دار، چسب پلی اورتان و تیزه سقفی استفاده می شود.

این قطعات برای اجرای ساندویچ پانل ضروری هستند و باید از جنس مرغوب تهیه شوند تا در طول بهره برداری از ساندویچ پانل مشکلی پیش نیاید. طبیعتا بهترین تولید کننده باید از بهترین قطعات نیز برای سازه استفاده کند.

کبیر پانل؛ بهترین تولید کننده ساندویچ پانل در ایران

کبیر پانل نخستین اولین تولید کننده ساندویچ پانل با فوم های عایق پلی یورتان در ایران است. این شرکت در سال ۱۳۸۴ تاسیس شده و انواع پانل های سقفی و دیواری با فوم پلی یورتان را بصورت کانتینیوس با پوشش فلزی (ورق های گالوانیزه – آلومینیوم – آلوزینک میکروفیل) تولید می کند.

کبیر پانل همچنین تولید انواع ورق های فرم دار (کرکره، ذوزنقه، شادولاین و …) و انواع ورق های عرشه فولادی انواع کانکس های پیچ و مهره ای و جوشی با پوشش ساندویچ پانل و فوم پلی یورتان را در سبد محصولات خود دارد. همچنین کانکس های ورقی با فوم پلی استایرن برای مصارف تجهیز کارگاهی و سالن سرویس های بهداشتی و حمام و آبدارخانه و … در این کارخانه تولید می شوند.

بیشتر  بدانید: اصول نگهداری از ساندویچ پانل

کیفیت محصول و تامین قطعات

نکته پایانی

در این مجال سعی شد برخی از ویژگی های بهتری تولید کننده ساندویچ پانل به شما معرفی شود تا بتوانید خرید دقیق تری داشته باشید.

بدیهی است که برای این منظور همانطور که گفته شد باید به ویژگی هایی همچون مواد اولیه، قطعات، تنوع و… توجه کنید، به ویژه کیفیت مواد اولیه زیرا در غیر این صورت محصولی را انتخاب می کنید که در برابر فرسایش، پوسیدگی و خوردگی مقاومت ندارد.

برای آگاهی بیشتر از محصولات و همچنین سفارش می توانید از سایت کبیرپانل دیدن کرده و با محصولات تولیدی ما بیشتر آشنا شوید.

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top