skip to Main Content
تلفن دفتر مرکزی: 0212932

قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل سردخانه

عوامل مختلفی بر قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل سردخانه ای تاثیرگذار هستند.

به همین دلیل است که معمولاً قیمت ثابتی از سوی واحدهای تولیدی به مشتریان اعلام نمی شود.

کبیر پانل که از تولیدکنندگان بزرگ ساندویچ پانل های سردخانه ای در کشور است، در این مطلب به شرح عوامل تاثیرگذار بر قیمت پانل های سردخانه‌ای پرداخته است.

بیشتر بدانید: ساندویچ پانل سردخانه

تفاوتی که پانل های سردخانه ای نسبت به انواع معمولی دارند در ضخامت لایه میانی آنهاست که به مقدار قابل توجهی بیشتر می باشد.

ساندویچ پانل سردخانه‌ای چیست؟

ساندویچ پانل سردخانه‌ای

همانند ساندویچ پانل های معمولی، انواع سردخانه ای نیز از دو ورق فلزی و یک لایه عایق میانی تشکیل شده اند.

ورقهای فلزی ممکن است از جنس ورق گالوانیزه، آلومینیوم یا آلوزینک باشد و لایه میانی نیز اغلب با فوم پلی یورتان سخت تزریق شده است.

تفاوتی که پانل های سردخانه ای نسبت به انواع معمولی دارند در ضخامت لایه میانی آنهاست که به مقدار قابل توجهی بیشتر می باشد.

این کار باعث می‌شود تا ساندویچ‌پانل از مقاومت بیشتری در برابر نفوذ حرارت، رطوبت و هرگونه آلودگی برخوردار گردد.

به این ترتیب ساندویچ پانل های سردخانه‌ای پوشش مناسبی برای سقف و دیوار سردخانه های صنعتی و تجاری هستند.

حتی برای کف سردخانه ها نیز از نوعی ساندویچ پانل مخصوص استفاده می شود که به جای پوشش فلزی در لایه رویی و زیرین از نایلون استفاده شده و سپس کف سازی روی آن انجام می گیرد.

عوامل موثر بر قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل سردخانه

عوامل موثر بر قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل سردخانه

قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل سردخانه ای متاثر از عوامل زیر است:

  1. نوع و ضخامت ورق
  2. نوع فوم عایق
  3. ابعاد پانل های سردخانه ای

۱٫ نوع و ضخامت ورق

همانطور که گفته شد جنس لایه های رویی و زیرین ساندویچ پانل های دیواری و سقفی از آلوزینک، گالوانیزه و یا آلومینیوم پیش رنگ شده است.

ضخامت این ورقه ها بین ۰٫۵ تا ۰٫۷ میلیمتر است. لایه زیرین که در مجاورت با فضای داخل سردخانه قرار می یگرد با استفاده از رنگ باکیفیت کوره ای سفید پوشش داده شده است.

این نوع رنگ باعث می‌شود تا ورق نسبت به خوردگی ناشی از رطوبت مقاوم باشد. به این ترتیب به سادگی می توان محیط داخل سردخانه را شست و شو داد.

از طرفی لایه خارجی ساندویچ‌پانل که در تماس با محیط بیرون قرار دارد با رنگ سفید رنگ آمیزی می شود که مناسب ترین رنگ برای دفع کردن گرما است.

با چنین خصوصیاتی کلیه استانداردهای بهداشتی یک سردخانه نیز تامین می شود.

۲٫ نوع فوم عایق

جنس لایه میانی فوم پلی یورتان با دانسیته ۴۰ کیلوگرم بر متر مکعب است. پلی اورتان ماده ای است که از واکنش میان ایزوسیانات ها با پلی ال ها تشکیل می شود.

بهترین خصوصیت پلی‌یورتان پایین بودن هدایت گرمایی آن است، البته مواردی چون استحکام بالا و حجم و وزن بسیار کم نیز از دیگر مزایای آن برای ساخت ساندویچ پانل است.

مجموعه این خصوصیات باعث می شود تا پلی‌یورتان عایق، گزینه بسیار مناسبی برای جلوگیری از نشتی و هدر رفتن سرمای تولید شده درون سردخانه باشد.

۳٫ ابعاد ساندویچ پانل سردخانه ای

به طور کلی ابعاد ساندویچ پانل ها بر اساس نوع خط تولید و تکنولوژی ساخت کارخانه می تواند ثابت و یا متغیر باشد.

اگر خط تولید پیوسته باشد ساندویچ پانل بر اساس ابعاد درخواستی مشتری برش داده می‌شود. اما اگر خط تولید پیوسته نباشد ساندویچ پانل با ابعاد استاندارد و مشخصی تولید می شود.

اما به طور کلی ساندویچ پانل های تولیدی کبیر پانل دارای عرض مفید۱ متر، عرض غیرمفید ۱٫۰۳ متر، طول ۲ تا ۱۰ متر و ضخامت متغیر ۸ تا ۲۰ سانتیمتر هستند.

بیشتر بدانید: ساندویچ پانل تبریز

کبیر پانل با در اختیار داشتن ماشین آلات پیشرفته، تکنولوژی ساخت بالا، مهندسین مجرب و تیم اجرایی حرفه ای در طی سالها فعالیت خود توانسته است همواره رضایت مشتریان را به دست آورد.

ارزان ترین قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل سردخانه در تهران

قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل سردخانه

قیمت ساندویچ پانل بر اساس واحد متر مربع بیان می شود. همانطور که گفته شد عواملی چون جنس و ضخامت ورق، ابعاد و نوع عایق میانی در قیمت آن تاثیرگذار هستند.

با این حال اگر به دنبال ارزان ترین قیمت ساندویچ پانل در تهران میگردید توجه داشته باشید که در مورد این سازه نوین کیفیت را فدای قیمت نکنید.

زیرا ساندویچ‌های پانل های ارزان معمولاً از کیفیت ساخت مطلوب و طراحی استانداردی برخوردار نیستند.

این مسئله باعث می‌شوند تا در هنگام نصب و اجرای پروژه با دشواری هایی مواجه شوید.

نتیجه آنکه سازه شما از مقاومت کاملی در برابر تبادل حرارت، رطوبت و آلودگی برخوردار نخواهد بود. این به معنای افزایش هزینه های بار سرمایشی سردخانه خواهد بود.

کبیر پانل جز پیشگامان در عرصه تولید ساندویچ پانل های اختصاصی برای انواع سردخانه های تجاری، صنعتی و نیمه صنعتی بالای صفر و زیرصفر می باشد.

کبیر پانل نقش موثری در راه اندازی و آماده سازی بستر مناسب برای صنایع مختلف در داخل کشور داشته است.

این واحد با در اختیار داشتن ماشین آلات پیشرفته، تکنولوژی ساخت بالا، مهندسین مجرب و تیم اجرایی حرفه ای در طی سالها فعالیت خود توانسته است همواره رضایت مشتریان را به دست آورد.

شما می توانید با اطمینان خاطر از کیفیت و قیمت های مناسب، انواع پانل های مورد نیاز خود برای سردخانه های بالای صفر و زیر صفر را از این مجموعه تهیه نمایید.

برای اطلاع از قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل سردخانه ای همین حالا با شماره های درج شده در وبسایت تماس حاصل فرمایید.

مشاورین کبیرپانل با داشتن تجربه در راه اندازی بسیاری از سردخانه های کشور توانایی مشاوره برای انتخاب مناسب ترین ساندویچ‌پانل مطابق با نیاز شما را دارند.

تفاوت ساندویچ پانل سردخانه ای با انواع معمولی چیست؟

تفاوتی که پانل های سردخانه ای نسبت به انواع معمولی دارند در ضخامت لایه میانی آنهاست که به مقدار قابل توجهی بیشتر می باشد.

از چه نوع ساندویچ پانلی برای کف سردخانه استفاده می شود؟

برای کف سردخانه ها نیز از نوعی ساندویچ پانل مخصوص استفاده می شود که به جای پوشش فلزی در لایه رویی و زیرین از نایلون استفاده شده و سپس کف سازی روی آن انجام می گیرد.

قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل سردخانه ای چقدر است؟

قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل سردخانه ای به عواملی چون نوع و ضخامت ورق، نوع فوم عایق و ابعاد پانل بستگی دارد.

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top