skip to Main Content
تلفن دفتر مرکزی: 0212932

ساندویچ پانل تبریز

در این مطلب قصد داریم تا یکی از تامین کنندگان اصلی ساندویچ پانل تبریز را به شما معرفی نماییم.

تبریز یکی از قطب های صنعتی کشور است که صنایعی مختلف چون غذایی، تولید ماشین آلات صنعتی و کشاورزی و صنایع شیمیایی را در خود جای داده است.

6FnZIfE2yE76

تمامی این صنایع برای ساخت سوله های خود وابسته به محصول ساندویچ پانل هستند.

به دلیل وجود شهرک های صنعتی متعدد و بزرگی که در اطراف شهر تبریز دایر است، می‌توان گفت این شهر یکی از مصرف‌کنندگان اصلی ساندویچ پانل در کشور است.

سالانه واحدهای تولیدکننده بسیاری در کشور محصولات ساندویچ پانل خودرو به شهر تبریز ارسال می کنند.

بیشتر بدانید: فروش ساندویچ پانل

در شهر تبریز به دلیل صنعتی بودن و در اختیار داشتن واحد های تولیدی بسیار، تقاضا برای استفاده از ساندویچ پانل در ساخته سول های تولید بالا است.

موارد مصرف ساندویچ پانل تبریز

موارد مصرف ساندویچ پانل تبریز

در واقع یکی از کاربرد های اصلی ساندویچ پانل در ساخت و ساز سوله ها، تولید کانکس و ساختمانهای پیش ساز برای شهرک های صنعتی است.

همانطور که گفته شد در شهر تبریز به دلیل صنعتی بودن و در اختیار داشتن واحد های تولیدی بسیار، تقاضا برای این سازه نوین بالا است.

زیرا ساندویچ پانل نسبت به مصالح سنتی چون سیمان، بتن و آجر دارای مزایای قابل توجهی است که استفاده از آنها را به لحاظ اقتصادی توجیه پذیرتر می کند.

مزایای استفاده از ساندویچ پانل

تاثیر عمده ساندویچ پانل در ساخت یک سازه، سبک سازی فونداسیون است که باعث می شود تا بنا در برابر بلایای طبیعی چون زلزله و طوفان شما را با کمترین خسارات جانی و مالی مواجه سازد.

ضمن آنکه ساندویچ‌پانل ها نسبت به ضربه و فشار مقاومت بالایی دارند و به همین دلیل استفاده از آنها به عنوان سقف کاذب گزینه بسیار مطلوبی است.

به دلیل خصوصیات عایق بودن در برابر تبادل حرارت و رطوبت برای اقلیم های با آب و هوای بسیار سرد تبریز کاملا مناسب است.

چرا که در لایه میانی آنها از فوم پلی اورتان استفاده می شود. ضخامت این لایه نیز بسته به شرایط سازه و اقلیم سرد و خشک تبریز قابل افزایش می باشد.

یکی از خصوصیات مطلوب ساندویچ پانل های تولید کبیر پانل همپوشانی ‌فوق العاده پانل ها در کنار یکدیگر است که باعث می‌شود تا آب بندی کاملی را ارائه دهد.

زیرا ساندویچ پانل های این واحد تولیدی به دلیل آنکه توسط تجهیزات پیشرفته تولید می شوند دارای ابعاد کاملا استاندارد و دقیق هستند.

انواع ساندویچ پانل

انواع ساندویچ پانل

از ساندویچ پانل ها می توان برای پوشش دهی دیوار و سقف یک سازه استفاده کرد و کلیه خصوصیات مطلوب ساندویچ پانل چون آب بندی خوب، عایق حرارتی و عایق صوتی را در قسمت های مختلف ساختمان اعمال نمود.

ساندویچ پانل ها برای ساخت سوله های صنایع غذایی و دارویی به لحاظ بهداشتی و قابل شست و شو بودن بسیار مناسب هستند.

اگر واحد تولیدی دارای کوره های حرارتی است به دلیل آنکه دما در داخل سوله بسیار بالا می رود می توان از ساندویچ پانل پشم سنگ استفاده کرد که نسبت به حرارت و آتش سوزی مقاوم است.

سردخانه های صنعتی و نیمه صنعتی را نیز می توان با استفاده از ساندویچ پانل ساخت. برای این منظور انواع خاصی از پانل ها که در لایه میانی آنها فوم پلی یورتان تزریق شده است، استفاده می شود.

ضخامت این لایه را برحسب آنکه سردخانه از نوع بالای صفر و یا زیر صفر است میتوان از ۸ تا ۲۰ سانتی متر افزایش داد.

ارسال ساندویچ پانل به تبریز

از آنجایی که ساندویچ پانل جز مصالح سبک محسوب می شود لذا جابجایی و ارسال آنها به مناطق دوردست و حتی صعب العبور نیز امکان پذیر است.

ضمن آنکه در نهایت هزینه حمل و نقل و جابجایی نیز بطور قابل توجهی کمتر خواهد بود.

چنانچه محل واحد تولیدی شما در استان آذربایجان شرقی و اطراف شهر تبریز است و برای ساخت سوله نیاز به ساندویچ پانل دارید می توانید با اطمینان خاطر از تحویل سریع و ایمن، پانل های مورد نیاز خود را از کبیر پانل تهیه نمایید.

بیشتر بدانید: ابعاد ساندویچ پانل

برای متقاضیان ساکن تبریز کلیه محصولات کبیر پانل به صورت مستقیم و با قیمت درب کارخانه و با بسته بندی ایمن قابل ارسال است.

قیمت ساندویچ پانل تبریز

قیمت ساندویچ پانل تبریز

کبیر پانل تولید کننده برتر انواع ساندویچ پانل های دیواری، سقفی و سردخانه ای در کشور است که محصولات خود را به تمامی نقاط ایران ارسال می کند.

برای متقاضیان شهر تبریز کلیه محصولات کبیر پانل به صورت مستقیم و با قیمت درب کارخانه و با بسته بندی ایمن قابل ارسال است.

کبیر پانل با در اختیار داشتن یکی از پیشرفته ترین خطوط تولید اروپایی یعنی خط تولید پیوسته و در اختیار داشتن پیشرفته ترین ماشین آلات به همراه مهندسین توانمند، پانل های با کیفیتی را تولید می نماید.

استفاده از متریال با کیفیت، طراحی دقیق و تولید استاندارد باعث شده است تا پانل های تولیدی توسط این واحد از دوام و طول عمر بالایی برخوردار باشند.

هر ساله صنایع تولیدی مختلفی از سراسر نقاط ایران ساندویچ پانل های مورد نیاز برای ساخت سوله های خود را به کبیرپانل سفارش می‌دهند. شهرکهای صنعتی تبریز نیز یکی از مصرف کنندگان اصلی محصولات کبیر پانل است.

شما می توانید برای مشاوره در رابطه با ساخت سوله خود و در نتیجه مشخصات پانل های مورد نیاز با کارشناسان کبیرپانل مشورت نمایید. امکان برقراری ارتباط از طریق شماره های درج شده در وب سایت وجود دارد.

چرا تقاضا برای ساندویچ پانل در تبریز بالا است؟

به دلیل وجود شهرک های صنعتی متعدد و بزرگی که در اطراف شهر تبریز دایر است و از طرفی تمامی این صنایع برای ساخت سوله های خود وابسته به محصول ساندویچ پانل هستند.

مزیت اصلی ساندویچ پانل در ساخت سوله صنعتی چیست؟

تاثیر عمده ساندویچ پانل در ساخت یک سازه، سبک سازی فونداسیون است که باعث می شود تا بنا در برابر بلایای طبیعی چون زلزله و طوفان شما را با کمترین خسارات جانی و مالی مواجه سازد.

قیمت ساندویچ پانل تبریز چقدر است؟

برای متقاضیان شهر تبریز کلیه محصولات کبیر پانل به صورت مستقیم و با قیمت درب کارخانه و با بسته بندی ایمن قابل ارسال است.

5/5 - (3 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top