skip to Main Content
تلفن دفتر مرکزی: 0212932

قیمت نصب هر متر مربع ساندویچ پانل

امروزه با افزایش قیمت مصالح ساختمانی، ساندویچ پانل گزینه ای با کیفیت عالی و قیمت مقرون به صرفه شناخته می شود. قیمت نصب هر متر مربع ساندویچ پانل به عواملی چون نوع مواد اولیه، کیفیت ورق‌ها و فوم عایق، میزان سفارش، کاربرد ساختاری، دسته‌بندی پانل و تغییرات اقتصادی بازار بستگی دارد.

ارائه یک قیمت مشخص برای تمامی انواع ساندویچ پانل دیواری و سقفی ممکن نیست اما می توانید جهت کسب اطلاعات دقیق‌تر در مورد قیمت نصب هر متر مربع ساندویچ پانل و دسترسی به لیست قیمت‌های به‌روز با تولیدکنندگان مختلف ساندویچ پانل تماس بگیرید.

عوامل تأثیرگذار بر قیمت نصب هر متر مربع ساندویچ پانل

قیمت هر متر مربع ساندویچ پنل وابسته به عوامل گوناگونی است و برای خرید ساندویچ پانل بایستی به این عوامل توجه کرد. از مهمترین عوامل مؤثر بر قیمت عبارتند از:

  • نوع ساندویچ پانل (نوع دیواری یا سقفی)
  • دانسیته (چگالی) فوم
  • ضخامت ورق و فوم
  • فناوری تولید ساندویچ پانل
  • شرکت تولید کننده
  • جنس ورق فلزی پانل
  • جنس فوم عایق پانل

بیشتر بدانید: قیمت ساندویچ پانل دیجی کالا

عوامل تأثیرگذار بر قیمت نصب هر متر مربع ساندویچ پانل

قیمت نصب ساندویچ پانل دیواری

ساندویچ پانل های دیواری که در ساختمان‌سازی به کار می‌روند، در انواع متنوعی موجود هستند. قیمت‌گذاری این پانل‌ها بر پایه متر مربع انجام می‌شود و برای این منظور، باید به جزئیاتی چون ساختار و متراژ پانل توجه داشت.

پانل های دیواری در ضخامت‌های مختلفی از جمله ۳، ۴، ۵، و ۱۰ سانتی‌متر تولید می‌شوند و از موادی نظیر گالوانیزه، آلوزینک، استیل و آلومینیوم ساخته می‌شوند.

فوم‌های عایق به کار رفته در این پانل‌ها نیز می‌توانند از انواع پلی یورتان، پلی استایرن، پشم سنگ، پشم شیشه و XPS باشند. در نهایت، برای محاسبه قیمت نصب هر متر مربع ساندویچ پانل دیواری، لازم است که تمامی این مؤلفه‌ها شامل ضخامت، نوع ورق فلزی و نوع فوم عایق در نظر گرفته شوند.

هر نوع از پانل‌های دیواری دارای خصوصیات منحصر به فرد خود هستند و در ساخت انواع مختلف سازه‌ها به کار گرفته می‌شوند.

قیمت نصب ساندویچ پانل سقفی

ساندویچ پانل های سقفی برای پوشاندن سقف‌های ساختمانی به کار می‌روند، وجود شیارهایی به نام گام از پانل های دیواری متمایز می‌شوند. این برآمدگی‌ها به افزایش استحکام پانل در برابر فشار کمک کرده و از ورود آب به داخل سازه جلوگیری می‌کنند.

قیمت نصب ساندویچ پانل سقفی به دلیل ویژگی‌های اضافی‌شان، نسبت به پانل‌های دیواری بالاتر است و برای تعیین قیمت دقیق هر متر، باید به جنس ورق و فوم عایق آن‌ها توجه کرد.

به طور کلی، استفاده از ساندویچ پانل های دیواری و سقفی از نظر اقتصادی مقرون به صرفه‌تر از مصالح سنتی است و برای کارفرمایان و سازندگان ساختمانی، مزایای اقتصادی به همراه دارد.

قیمت نصب ساندویچ پانل سقفی

نصب ساندویچ پانل ارزان

اگر بودجه محدودی برای ساخت و ساز دارید، استفاده از ساندویچ پانل های مقرون به صرفه می‌تواند گزینه‌ای ایده‌آل باشد. این پانل‌ها که با ورق‌ها و فوم‌های عایق اقتصادی ساخته می‌شوند، همچنان از کیفیت و مزایای قابل توجهی برخوردارند.

ورق آلومینیوم به دلیل قیمت مناسب و کارایی بالا، برای ساخت ساندویچ پانل های ارزان یک انتخاب عالی است. قیمت نصب هر متر مربع ساندویچ پانل آلومینیومی نسبت به انواع گالوانیزه و آلوزینک پایین‌تر بوده و برای پروژه‌های با بودجه محدود، انتخابی هوشمندانه است.

رنگ ساندویچ پانل و قیمت آن

یکی دیگر از عوامل مؤثر بر قیمت نصب هر متر مربع ساندویج پانل رنگ آن است. معمولاً ورق‌های رنگی در بازار گران‌تر از ورق‌های سفید هستند. انتخاب رنگ برای ساندویچ پانل های بر اساس تقاضا و سلیقه مشتریان صورت می‌گیرد که می‌تواند بر قیمت نهایی پانل تأثیر بگذارد.

با این حال، برخی از تولیدکنندگان ساندویچ پانل وجود دارند که بدون دریافت هزینه اضافی، پانل‌ها را در طیف‌های رنگی مختلف تولید می‌کنند.

بیشتر بدانید: هزینه ساخت ویلا با ساندویچ پانل چقدر است؟

رنگ ساندویچ پانل و قیمت آن

قیمت نصب ساندویچ پانل

هزینه نصب هر متر مربع ساندویچ پانل بر اساس اندازه، کاربرد پانل و دستمزد نصاب مشخص می‌شود. نصب این پانل‌ها نیازمند دقت و مهارت است، بنابراین باید توسط نصابان مجرب و متخصص انجام شود.

تعدادی از تولیدکنندگان ساندویچ پانل، تیم‌های متخصصی برای نصب دارند که با قیمت منصفانه‌ای خدمات ارائه می‌دهند. این متخصصان با استفاده از پیچ‌های واشردار و چسب‌های مخصوص، پانل‌ها را به گونه‌ای نصب می‌کنند که در برابر بلایای طبیعی و غیرطبیعی مقاوم باشند.

نوسان قیمت‌ها و محدودیت مواد اولیه، تعیین قیمت ثابت برای انواع ساندویچ پانل را دشوار کرده است. به همین خاطر نمی‌توان قیمت ماهانه یا سالانه، برای پانل‌ها در نظر گرفت. از سویی دیگر ساندویچ پانل کالایی تخصصی است و مطلع شدن از قیمت دقیق آن، نیازمند ارتباط مستقیم با افراد متخصص و کارشناسان فروش است.

بنابراین بهترین راه برای استعلام قیمت نصب هر متر مربع ساندویچ پانل، تماس با تولیدکنندگان معتبر همچون کبیرپانل است. شما می توانید با مراجعه به وبسایت کبیرپانل ضمن دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

Rate this post

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top